GREEN TEA DETOX-bantu tidur lena

GREEN TEA DETOKS



KHASIAT UTAMA : Melancarkan Sistem Peredaran Darah dan Meningkatkan Kualiti Tidur


Khasiat Lain Green Foot Patch :

*meningkatkan kualiti tidur anda/(insomnia)
*melancarkan sistem peredaran darah
*mencantikkan kulit
*menyerap toksin dari badan badan lebih tinggi
*menghilangkan stress
*menghilangkan sakit kepala
*menghilangkan sakit2 sendi dan otot
*meningkatkan sistem imunisasi tubuh badan


Bahan Dan Kandungan :

* Green Tea
* Bamboo Vinegar
* Wood Vinegar
* Chitosan
* Dokudami
* Loquat Leaf
* Vitamin C
* Vegetable fiber
* Tourmaline
* Cornstarch





Cara Penggunaan :

1) Minum segelas air sebelum menggunakan Green Foot Detox Patch
2)Guna Green Foot Detox Patch sebelum tidur agar dapat bekerja secara maksimal
3)Simpanlah pd suhu yang dingin kering serta jauhkan dari anak-anak.
4)Pastikan Green Foot Detox Patch yg telah digunakan dibuang ke dalam sampah



Cara Pemakaian :

1) Buka pelekat.
2) Lekatkan bagian yang bertulis di perekat.
3) Pastikan bagian yang berherbal menghadap pada telapak kaki anda.
4) Minimum: 4 jam, Maksimum: 8 jam pakai sebelum tidur




HARGA YG KAMI TAWARKAN (PROMOSI BORONG)

belian 100 - 200 keping = RM 0.60/keping

belian 300 - 400 keping =RM 0.55/keping

belian 500 - 1000 keping = RM 0.50/keping

belian lebih dari 2,000 keping = RM 0.45/keping

*harga belum termasuk kos penghantaran.
*50 - 99 keping = RM0.70 sekeping.

DAPATKAN PEK PERCUBAAN (20 KEPING) = RM 23 +POSLAJU RM 7 = RM 30 SAHAJA.

(untuk Sabah Sarawak, poslaju = RM16)







kebenaran dan keaslian produk kami (klik untuk besarkan)




PENGHANTARAN BARANG :
SKYNET/ POSLAJU -Hanya 1 hari, barang anda tempah b0leh sampai ke destinasi.

Penghantaran dijalankan setiap hari kecuali cuti umum.
Lokasi utama kami : Ipoh, Perak.
Cawangan kami : Banting, Selangor & Putrajaya (Presint 17)
: Kertih, Terengganu.
Sesiapa yang nak datang ambil barang, boleh datang terus ke 4 lokasi kami ini.


PEMBAYARAN : 

Bayaran boleh di buat ke akaun KAMI di CIMB Bank atau Maybank.
MAYBANK
Name : En Muhammad Redzuan
Account Number : 158024880538CIMB BANK


Name : En Muhammad Redzuan
Account Number : 08180011947525





Nota : sila masukkan email : encik_lokman@yahoo.com semasa membuat pembayaran online melalui cimbclicks atau Maybank2u.

Jika cash deposit melalui ATM, anda hanya cuma maklumkan tentang pembayaran yang telah anda buat ke talian 019-4279435.

Selepas membuat bayaran, sila berikan alamat dan nombor telefon untuk kami pos barang andake talian 019-4279435


HUBUNGI :
Name : Encik Muhammad Lokman
email : encik_lokman@yahoo.com
HP : 019-4279435 (Encik Lokman)
untuk SMS : type "DETOX GREEN PROMOSI" dan disertakan dengan pertanyaan anda.
boleh hubungi kami melalui email atau SMS.
anda akan dilayan sebaik nya.


TESTIMONIAL PENGGUNA FOOT PATCH KAMI :


Nasr, 32, Alor Setar.

“Seharian bekerja di pejabat memang cukup meletihkan. apatah lagi berada seharian di bawah air-cond. ketika waktu rehat asyik nak tidur saja dan bila malam pula asyik nak tidur awal sebab terlalu letih. Selepas 2 minggu menggunakan foot detox ni, badan terasa cergas bertenaga dan waktu rehat pun dah tak tidur lg. Alhamdulillah, syukur pada Allah.”

Cikgu NorAzmah, 40, SMK Tunku Temenggong, Pendang Kedah.
Saya mengalami sakit lutut yg agak ketara sehingga menyukarkan saya untuk sembahyang. Bermacam ubat dan kaedah saya telah gunakan tapi tidak sesuai. Setelah mencuba foot detox selama 1 minggu, Alhamdulillah saya rasa ada perubahan ketika mana hendak melakukan sembahyang. Saya rasa seperti kembali kepada sedia kala

Suhaila, 30, Kuala Lumpur. 
“Saya sering mengalami masalah tidur dan berasa letih dan tidak bertenaga pada pagi keesokan nya.Ini menyebabkan saya tidak dapat menumpukan perhatian semasa bekerja. Kini dengan Foot Detox, saya dapat tidur dengan lena, berasa lebih segar , cergas dan bertenaga pada setiap pagi.

Mrs Lim, 36, Kepong.
Saya mengalami kelenguhan pada bahagian leher yang berterusan dan sering diserang sakit kepala dari masa kesemasa. Doktor menasihatkan saya bahawa ini adalah disebabkan oleh gaya hidup saya yang tertekan dan keadaan postur badan saya. Pada mulanya saya berasa ragu-ragu untuk mencuba Foot Detox. Tetapi setelah mencubanya, saya sangat kagum kerana kelenguhan pada leher saya hilang sama sekali dan saya tidak lagi sering diserang sakit kepala. Malahan saya berasa lebih segar dan lebih bertenaga setiap pagi.

Puan Zubaidah, 31, Kuala Lumpur
Ibu saya sering merungut kesakitan dan kekakuan pada bahagian lutut dan buku lali setiap pagi. Ini biasanya akan berlanjutan sehingga tengah hari dan menjadi semakin teruk semasa hujan. Dia diberitahu bahawa keadaan ini tidak dapat dielakkan kerana ia merupakan kelaziman proses penuaan. Selepas mencuba pelekat kaki penyerap toksin ini selama seminggu, ibu saya tidak lagi mengalami kesakitan dan pergerakannya menjadi semakin lancar.

Cik Sarah, 36, Petaling Jaya.Sebelum menggunakan detox foot berat badan sya 99kg tapi setelah menggunakan hanya 1 pax saja berat badan saya telah turun sebanyak 4kg iaitu daripada 99kg ke 95kg. Sukar untuk saya percaya tapi setelah menimbang berat badan di beberapa tempat berasingan, itulah sebenarnya terjadi kepada saya. Sungguh menakjubkan bukan!! Terima Kasih.

Norizah Hamidon, 32 Tahun Shah Alam.
Terbukti pada saya selepas menggunakan Foot detox, penurunan berat badan sebanyak 1kg dlm masa 7 hari !!!dan sekarang hilang berat 2.5kg dalam satu bulan Bukan itu sahaja...Produk ini mampu memberi bentuk badan yang menarik dan lenguh2 sengal2 serta kesakitan bisa kaki badan akibat angin.

Fatimah Ghazali ,24 Tahun
Saya mengalami penyakit resdung yang kronik. Saya menggunakan Foot detox bukan untuk menguruskan badan tetapi untuk membuang toksin di badan terutamanya di bahagian muka. Berbagai jenis ubat dan kosmetik telah saya cuba tapi belum diizinkan Allah untuk sembuh. Selepas saya mencuba produk ini beberapa hari, ramai rakan sekerja saya telah menegur yang wajah saya nampak lain dan lebih cerah serta jerawat berkurangan. Sebelum ini, setiap kali membasuh muka saya perlu pencuci khas untuk mengelakkan muka saya berbau hanyir selepas dibasuh. Selepas guna Foot detox saya tidak mengalami masalah resdung yang kronik lagi. Bau hanyir juga telah hilang. Tiada lagi kelopak mata yang lebam dan hitam. Masalah kelemumur dan kegatalan kulit kepala juga telah beransur pulih. Alhamdulillah, dengan bahan semulajadi yang berkesan terdapat di dalam produk ini, saya yakin lebih ramai orang di luar sana yang dapat dibantu.


Rokiah Binti Ibrahim 
Saya mengalami sakit kaki, lutut, asma, ghout dan sakit sendi. Paling ketara sakit lutut dan kaki di mana terpaksa bersolat duduk di atas kerusi kerana kaki kanan tidak boleh dilipat. Dengan menggunakan FOOT DETOX selama 10 malam,segala masalah tersebut telah beransur pulih dengan cepat. Kini, saya telah mendapat semula kesihatan yang baik disamping berat badan turun daripada 69kg kepada 64kg. 

RAMAI TELAH BERJAYA !! JOM DAPATKAN SECRET SPA FACIAL, untuk wajah licin dan muda. KLIK SINI : Secret Spa Facial

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts